پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

کلمات کلیدی

دانلود فایل فلش گوشی چینی

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P7

دانلود رام گوشی ZTC P7

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Y690

دانلود رام گوشی ZTC Y690

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Z3 6820

دانلود رام گوشی ZTC Z3 6820

دانلود فایل فلش گوشی ZTC S6 P31215

دانلود رام گوشی ZTC S6 P31215

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P126

دانلود رام گوشی ZTC P126

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز

پاورپوینت آیین نامه معاملات بورس

پاورپوینت اجاره بلند مدت

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز و منابع طبیعی

پاورپوینت مسایل جاری حسابداری

پاورپوینت حسابداری باشگاه های فوتبال

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

پاورپوینت حسابداری محیط زیست

پاورپوینت کایزن (بهبود مستمر)

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management

تحلیل مبلمان شهری (نیمکت)

پاورپوینت تیپولوژی مسکن

پاورپوینت جایگاه آب در معماری اسلامی

پاورپوینت تجزیه تحلیل رابطه انسان و محیط

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت چند اثر از آثار معماری معاصر جهان

پاورپوینت معماری بیزانس روم شرقی

پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز

پاورپوینت خصوصیات فضای مسکونی

  • ۰
  • ۰
بررسی میزان آشنایی معلمان علوم تجربی سال چهارم ابتدایی با اهداف درس علوم و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تعداد صفحات : 67 صفحه

فصل اول: مقدمه پژوهش

مقدمه

بیان مسئله پژوهش 

هدف پژوهش 

هدف کلی تحقیق ‌

سئوالات پژوهش 

بیان فرضیه های پژوهشی ‌

تعاریف عملیاتی متغیرها ‌

فصل دوم: پیشینة تحقیق

نظریه آموزشی 

تعریف آموزش 

تعریف یادگیری 

مدل عمومی آموزشی 

مرحله فعالیتهای پیش از آموزش ‌

مرحله فعالیتهای پیش از آموزش و در ضمن آموزش 

مرحله فعالتیهای ضمن آموزش 

مرحله فعالیتهای ضمن آموزش و پس از آموزش

مرحله فعالیتهای پس از آموزش ‌

منابع انتخاب هدفهای آموزشی ‌

طرح هفت قدمی هدف گزینی 

هدفهای آموزشی رفتاری 

فواید استفاده از هدفهای رفتاری 

روش تهیه هدفهای رفتاری 

جدول مشخصات 

روش تهیه هدفهای رفتاری کامل 

انواع هدفهای آموزشی رفتاری (هدفهای ورودی – هدفهای بین راه – هدفهای نهایی) ‌

طبقه بندی هدفهای آموزشی 

طبقه بندی بلوم از هدفهای آموزشی ‌

حوزه شناختی 

حوزه عاطفی 

حوزه روانی – حرکتی 

طبقه بندی هدفهای آموزشی بر اساس انواع یادگیری 

یادگیری علامتی ‌

یادگیری محرک – پاسخ 

یادگیری زنجیره ای ‌

یادگیری کلامی‌یا تداعی کلامی 

یادگیری تمیز دادن محرکات 

یادگیری مفهوم 

یادگیری قاعده یا قانون 

حل مسئله 

فصل سوم: روش اجرایی تحقیق

روش پژوهش 

آزمودنیها 

ابزار اندازه گیری 

روش آماری 

آمار توصیفی 

روش جمع آوری اطلاعات 

فصل چهارم: تجریه و تحلیل داده ها

تجزیه و تحلیل داده ها ‌

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

محدودیتها

پیشنهادها 

خلاصه و نتیجه گیری 

منابع

خرید و دانلود - 6700 تومان