پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

کلمات کلیدی

دانلود فایل فلش گوشی چینی

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P7

دانلود رام گوشی ZTC P7

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Y690

دانلود رام گوشی ZTC Y690

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Z3 6820

دانلود رام گوشی ZTC Z3 6820

دانلود فایل فلش گوشی ZTC S6 P31215

دانلود رام گوشی ZTC S6 P31215

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P126

دانلود رام گوشی ZTC P126

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز

پاورپوینت آیین نامه معاملات بورس

پاورپوینت اجاره بلند مدت

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز و منابع طبیعی

پاورپوینت مسایل جاری حسابداری

پاورپوینت حسابداری باشگاه های فوتبال

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

پاورپوینت حسابداری محیط زیست

پاورپوینت کایزن (بهبود مستمر)

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management

تحلیل مبلمان شهری (نیمکت)

پاورپوینت تیپولوژی مسکن

پاورپوینت جایگاه آب در معماری اسلامی

پاورپوینت تجزیه تحلیل رابطه انسان و محیط

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت چند اثر از آثار معماری معاصر جهان

پاورپوینت معماری بیزانس روم شرقی

پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز

پاورپوینت خصوصیات فضای مسکونی

۶۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بررسی میزان گرایش دانش آموزان به فرهنگ غرب
تعداد صفحات : 100 صفحه

مقدمه

بیان مسأله

نیازهای نوجوانان

تعریف فرهنگ

تعریف تهاجم

تعریف تهاجم فرهنگی

پیشینه تهاجم فرهنگی در ایران

حیطه و قلمرو تهاجم فرهنگی

مبانی تهاجم فرهنگی

ابعاد تهاجم فرهنگی

تفاوت تبادل فرهنگی و تهاجم فرهنگی

نیازها و ویژگیهایی و روحیات دوران جوانی و نوجوانی

طرح تئوریک

پیشینه

خود نمایی

گروههای مرجع

مرتون و کیت

روش تحقیق

ابزار اندازه‌‌گیری

جامعه آماری

حجم نمونه

روش تجزیه و تحلیل آماری

محدودیتها

جنسیت

 رشته تحصیلی

پایة تحصیلی

وضعیت تأهل

شغل

نوع شغل

سن

نتایج حاصل از تحقیق

منابع

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
بررسی و مشاهده عملکرد کودکان عادی و عقب مانده ذهنی در انجام الگوهای ترسیمی بر اساس آزمونهای گودایناف
تعداد صفحات : 100 صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

سئوالات تحقیق

بیان فرضیه

اهداف تحقیق

تعاریف عملیاتی

ضرورت واهمیت تحقیق

فصل دوم: پیشینه وادبیات تحقیق

ارزشیابی شخصیت کودکان براساس آزمونهای ترسیمی

مراحل تحول نقاشی

نقاشی و فرافکنی

 عقب ماندگی ذهنی

معنا و مفهوم عقب ماندگی ذهنی

تعریف روان شناختی عقب ماندگی ذهنی

اختلال در رفتار سازشی یا انطباقی حد اقل در یکی از زمینه های زیر است  

توزیع فراوانی عقب مانده ذهنی

نقاشی های فرافکنی

سوابق تاریخی و تدوین

فرضیه های تصویر ذهنی از بدن

نقاشی سالم

روابط مثبت شخص  

باز بودن

امنیت و اعتماد به نفس

عزت نفس

ثبات و نظم

هویت جنسی

تفسیر ساختار و شکل

اندازه

ویژگیهای خطوط

سایه زدن  

تحریف

نقاشیهای رنگی

فرضیه های تایید نشده

نقیصه عصب شناختی

ازمون خانه – درخت – آ دم

نقاشیهای خانواده  

آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت

معرفی آزمون

فرایندهای موثر در بازنگاری طرح ها

ادراک بصری

آزمون دیداری – حرکتی بندر گشتالت

ویژگی های محرک تصویری  

ویژگی های آزمودنی

خطاهای ترسیم

تحریف

چرخش

ساده کردن

در هم شکستن یا تقسیم شکل

تداخل یا جداسازی

ناتوانی در بستن شکل ها

آرایش شکل و انجام کارها ی اضافی تزئینی برروی آن

ارتباط دست نویسی با حس حرکت در دانش آموزان کم توان ذهنی

هدف 

روش

یافته ها

مقدمه

روش

جامعه نمونه و روش نمونه گیری

بزار

متن دست نویسی

روایی

پایانی 

آزمون حس حرکت بن بو

روایی 

روش اجرا

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

مقدمه

روش

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری

ابزار

متن دست نویسی

چک لیست دست نویسی

روش اجرا

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

فصل سوم: روش تحقیق

جامعه آماری در روش جمع آوری اطلاعات .

ابزار تحقیق

فصل چهارم: یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها

معرفی مورد و کیسهای تحقیق  

ارزیابی رفتاری آزمودنی

تغییر نقاشی آدمک مریم صالحی

تفسیر نقاشی خانواده

مشخصات فردی نفر دوم

ارزیابی رفتاری آزمودنی

تفسیر نقاشی آدمک گلداره

نقاشی خانواده

در ترسیم نقاشی آزاد گلداره

تفسیر ترسیم خانواده (نقاشی)

تفسیر ترسیم آدمک

شرح حال کیس مورد نظر

ارزیابی رفتار فرشته

تفسیر ترسیم آدمک

تفسیر ترسیم درخت و خانه و خانواده

شرح حال کیس دوم

ارزیابی شخصیت فرشته سبز علی جماعت

تفسیر نقاشی آدمک فرشته سبز علی جماعت

تفسیر ترسیم نقاشی خانه وخانواده

شرح حال کیس سوم

ارزیابی شخصیت زینب

تفسیر نقاشی آدمک زینب

تفسیر نقاشی خانواده

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

بحث ونتیجه گیری

پیشهادات

محدودیت ها

منابع

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
بررسی هوش هیجانی در بین دانشجویان
تعداد صفحات : 100 صفحه

فصل اول

مقدمه 

اهمیت و ضرورت پژوهش 

هدفهای پژوهش 

فرضیه های پژوهش 

تعاریف نظری مفاهیم 

فصل دوم 

مروری بر تئوریهای موجود

جایگاه هیجانات 

سیستم ارتباط عصبی

قراول هیجانی

قشر بینایی

هشدارهای عصبی منسوخ شده

زمانی که هیجان ها تند و مغشوش ظاهر می شوند

مدیر هیجانی

هماهنگی هیجان و فکر

چگونه حوزه ی هوش عاطفی شکل گرفت

ظهور مفهوم هوش عاطفی 

ما درباره ی کدام هوش عاطفی صحبت می کنیم

تعاریف

خصایصی که گفته می شود هوش عاطفی را می سازد 

مجموعه ای از بخش های شخصیت  

چرا هوش عاطفی مهم است ؟

نقش هوش عاطفی در تفکر و رفتار انسان

هوش عاطفی و غرق شدگی

هوش هیجانی و حافظه

علم شخصیت هوش عاطفی و موفقیت

هوش عاطفی و آینده

هوش عاطفی و اقتصاد خانواده

تاریخچه هوش هیجانی

دیدگاه نظری در مورد هیجان

الگوی رابطه ای هیجان لازاروس

درون مایه های هسته ای، رابطه ای برای هر هیجان

الگوی عملکردی هیجان

مدلی از نقش بالقوه هوش هیجانی در زندگی روزمره

هوش هیجانی به عنوان یک الگوی توانای ذهنی

نظریه گلمن به عنوان نظری مختلط از هوش هیجانی

هیجان خواهی

ویژگی های افراد هیجان خواه، زیاد هیجان خواه، کم هیجان خواه

یادگیری هوش هیجانی

تحلیل تفصیلی عناصر هوش هیجانی با توجه به نظر مایروکوب

عوامل مؤثر در شکل گیری و رشد هوش هیجانی

پیشینه پژوهش

فصل سوم

جامعه مورد مطالعه 

ابزار سنجش 

مقیاس هوش هیجانی بار – آن

پایایی و روایی مقیاس 

روش اجرای پژوهش 

طرح پژوهش 

روش های آماری پژوهش 

فصل چهارم

مقدمه

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

فرضیه های پژوهش  

پیشنهادات

فهرست منابع 

فهرست جداول و نمودارها

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
بررسی رابطه سبک های دلبستگی و رضایت از رابطه زناشویی در دانشجویان متاهل
تعداد صفحات : 55 صفحه

فصل اول: کلیات

چکیده

مقدمه

بیان مساله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه های تحقیق

متغیرهای تحقیق

تعاریف نظری

دلبستگی

رضایت زندگی زناشویی

تعاریف عملیاتی

رضایت زندگی زناشویی

دلبستگی

فصل دوم: پیشینه تحقیق

پیشینه بحث

مقدمه

دلبستگی

نظریه فروید در مورد دلبستگی

کردار شناختی دلبستگی

پیشینه نظری

مفهوم رضایت از زندگی زناشویی نظریه های روانکاوی

دیدگاه فروید (1856) در ارتباط با رضایت زندگی

مفهوم رضایت زندگی در نظریه روانی اجتماعی و زیستی آدلر (1870)

نظریه اریکسون (1963) در ارتباط با سلامت

نظریه کورت لوین)1890(در ارتباط با رضایت زندگی

نظریه کارل راجرز (1902) در ارتباط با رضایت زندگی

پیشینه پژوهش

خشنودی در خانواده و عوامل موثر درآن

ناخشنودی و طلاق در خانواده وعلل آن

ناسازگاری در زندگی زناشویی

به وجود آمدن خشم

چه می توان کرد؟

خوشبختی در زندگی زناشویی

اختلافات در زندگی زناشویی

چند مورد تهدیدکننده آرامش زندگی مشترک

روشهایی برای زندگی زناشویی موفق

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق

جامعه ی مورد مطالعه

حجم نمونه

روش نمونه گیری

ابراز اندازه گیری تحقیق

مقیاس دلبستگی بزرگسالان

پرسشنامه رضایت زناشویی

روش آماری مربوط به فرضیه

فصل چهارم: نتایج

مقدمه فصل چهارم

فصل پنجم: نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

محدودیتها

پیشنهادات

منابع

خرید و دانلود - 5500 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت دانش آموزان کلاس دوم و سوم راهنمایی
تعداد صفحات : 110 صفحه

فصل اول:‌ کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف تحقیق

اهداف کلی

اهداف جزئی

سوالات پژوهش

فرضیه‌های پژوهش

تعاریف عملیاتی       

کنش های تدریس

تقسیم بندی روش تدریس

شیوه سخنرانی

گام‌های اصلی عمل در اجرای سخنرانی

تنوع در سخنرانی

یادگیری فعال چیست؟

محاسن

معایب

شیوه مشارکتی

شرایط لازم برای روش مشارکت گروهی

مراحل یادگیری به روش بحث گروهی

انواع گفتگو و مشارکت ها

انواع روشهای یادگیری مشارکتی

ویژگیهای کلاس مشارکتی

نقش های معلم در کلاس مشارکتی

نقش های دانش آموزان درکلاس

چالش های کلاس مشارکتی

پیامدهای استفاده از روش تدریس مشارکتی

مزایای روش مباحثه ای

مزایای روش مشارکتی (رهنمودی)

محدودیت در دروسی که نمی توان آن ها را به بخش های مستقل و مساوی تقسیم نمود.

راهبردهای افزایش مشارکت  

فعالیت های پیشنهادی

پیشنهاد‌های عملی جهت بکاربستن یافته‌ها

روش های نوین تدریس علوم تجربی

در روش آزمایشگاهی معلم برای هرچه بهتر کردن این روش باید نکات زیر را رعایت کند

پیشنهادات مطرح شده همکاران در زمینه تدریس علوم  تجربی

فصل دوم: چهارچوب نظری و تجربی

پیشینه ی نظری

تاریخچه روشهای تدریس در آموزش جهان

نظریه های تدریس (شناخت نظریه ها ی انواع در تدریس)

نظریه های تدریس

طرح یک نظریه تدریس هماهنگ

تدریس توصیفی (Descriptive)

تدریس معیاری (Normative)

تدریس تجویزی

تاریخچه روش های تدریس فعال

از مهمترین روشهای فعال تدریس (مشارکتی) می توان به موارد زیر اشاره کرد

روش حل مساله

مراحل تدریس به روش حل مساله

روش بحث گروهی

مراحل تدریس روش بحث گروهی

روش پرسش و پاسخ

مراحل تدریس روش پرسش و پاسخ

روش بارش مغزی (ذهن انگیزی)

مراحل تدریس روش بارش مغزی

روش تقسیم موضوع به بخش های مختلف (همیاری)

مراحل تدریس به روش تقسم موضوع

روش طرح کارایی تیم

مراحل تدریس در روش طرح کارای تیم

پیشینه ی عملی

فصل سوم: جمع آوری داده ها

جامعه آماری

نمونه آماری

روش نمونه گیری

ابزار اندازه گبری

پرسشنامه

فصل چهارم: تحلیل داده ها

آمار استنباطی

فصل پنجم: نتیجه گیری

نتیجه گیری

خلاصه ای از تحقیق و نتایج

منابع و ماخذ

پرسشنامه

خرید و دانلود - 9000 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
بررسی و مقایسه رابطه افسردگی افراد ورزشکار و غیر ورزشکار
تعداد صفحات : 53 صفحه

فصل اول

مقدمه موضوع تحقیق

بیان مسئله

فرضیه

فایدة تحقیق

روش انجام تحقیق

پیش فرض

نمونة تحقیق و چگونگی نمونه برداری

روش آماری تحقیق

روش جمع آوری داده ها

تعریف واژه ها

افسردگی

ورزش

فصل دوم

تعریف افسردگی

علائم افسردگی

نشانه های افسردگی تب قطبی

نشانه های بد جانی

نشانه های شناختی

نشانه های انگیزشی

نشانه های بدنی

طبقه بندی افسردگی

دوره افسردگی

فصل سوم

جامعه تحقیق

نمونه برداری

ابزار تحقیق

دستور اجرا

نحوه نمره گذاری

جدول تحقیق میزان افسردگی

جدول شماره  

طرح آزمایشی

متغیر مستقل

متغیر وابسته

شیوه اندازه گیری

کنترل ها

فصل چهارم

تحلیل نتایج

شیوه اندازه گیری

شیوه گروه بندی

محاسبه لایه های آماری گروه اول

محاسبه لایه های آماری گروه دوم

تدوین فرضیه

مسأله

فرضیه

آزمون و مقایسه میانگین دو گروه مستقل

خطای استاندارد

جدول شماره  

فرضیه در این بخش

فرضیه صفر

فرض خلاف

نتیجه

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

خلاصه فصول

مشکلات و محدودیتها

پیشنهادات

منابع 

خرید و دانلود - 5300 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
مقایسه میزان افسردگی و اضطراب در معلمان مدارس کودکان استثنایی و معلمان مدارس عادی
تعداد صفحات : 85 صفحه

مقدمه

فصل اول: کلیات

هدف تحقیق

فایده و اهمیت تحقیق

بیان مساله

موضوع تحقیق

فرضیه تحقیق

تعریف مفاهیم و واژه ها

فصل دوم: پیشینه تحقیق

تعریف عملیاتی اضطراب

تعریف عملیاتی افسردگی

تاریخچه اضطراب

تاریخچه افسرد گی

تعاریف ونظریه های اضطراب

تعاریف ونظریه های افسردگی

افسردگی از دیدگاه روان پویایی

افسردگی از دیدگاه رفتار گرایان

افسردگی ا زدیدگاه شناختی

افسردگی از دیدگاه اجتماعی

نظریه ملانی کلاین

نظریه کامرون

نظریه ادوارد بیبرنیک

نظریه الکساندر لوئی

انواع اضطراب

اضطراب موقعیتی

اضطراب خصیصه ای

انواع افسردگی

افسردگی در نوجوانی

افسردگی پنهان

افسردگی اتکائی

افسردگی رجعتی

افسردگی پس از زایمان

افسردگی نوروتیک

افسردگی عضوی

افسردگی علاقی

افسردگی ناشی از موفقیت

افسردگی ناشی از مصرف دارو

افسردگی در نتیجه پیری

افسردگی فصلی

افسردگی در دانشجویان

ملاکهای تشخیص اضطراب DSMIV

ملاکها ی تشخیص اختلال اضطراب منتشر

ملاکهای تشخیص دوره افسردگی عمده DSMIV

درمان اضطراب

درمان دارویی اضطراب

داروهای بولکه کننده بتا – آدرنرژیک

مهارکننده های مونو آمین اکسید از

روشهای خود میزانی کاهش اضطراب

انواع درمانهای اختلالات افسردگی

درمان دارویی افسردگی بر اساس نظریه زیست شناسی

الکتروشوک درمانی

درمان افسردگی براساس نظریه روان پویائی

درمان افسردگی براساس نظریه یاد گیری

انواع درمانهای افسردگی

فصل سوم: روش تحقیق

جامعه آماری

آزمودنیها

نمونه وروش نمونه گیری

ابزار تحقیق

تحول هشیاری نسبت به خود O3

نیروی من

گرایش پارانویایی L

گرایش به گنهکاری O

تنش ارگی O4

خصوصیتهای آزمون افسردگی « بک »

معیارها ومیزانهای عددی آزمون افسردگی

روش نمره گذاری

فصل چهارم: نتایج

تجزیه وتحلیل داده ها

آزمون فرضیه

فرمول محاسبه واریانس

فرمول محاسبه t استودنت

فصل پنجم: خلاصه و نتیجه گیری

خلاصه مراحل تحقیق

محدودیت ها

پیشنهادات

پرسشنامه آزمون

آزمون افسردگی بک

منابع

خرید و دانلود - 8500 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
بررسی تفاوت های جنسی در اضطراب اجتماعی نوجوانان
تعداد صفحات : 63 صفحه

فصل اول: کلیات

مقدمه

بیان مسئله

ویژگیهای اشخاص مبتلا به اضطرابهای اجتماعی

توضیح اضطراب اجتماعی

موقعیتهای از قبیل

 هدف از تحقیق، اهمیت مسأله

بیان مسئله پژوهش

فرضیه

متغیرهای پژوهش

تعریف اضطراب

فصل دوم: پیشینه تحقیق

اضطراب و فشار روانی

اجزای اضطراب:

الف: جنبه فیزیولوژیکی

ب: جنبه شناختی

روز اضطراب

پیامدهای اضطراب

انواع اضطراب

اضطراب موقعیتی

اضطراب خصیصه‌ای

موقعیتهای برانگیزنده اضطراب

اندازه‌گیری اضطراب

اضطراب امتحان

مقیاس

کاهش اضطراب

رفتاردرمانی

درمان شناختی – رفتاری

بحران اضطراب در نوجوانی

دیدگاههای نظری دربارة روانشناختی اضطراب

زیگموند فروید

ملانی‌کلاین

آنافروید:

حساسیت مفرط

 هارتمن، کریس‌ولومن‌شتاین

رنه‌اشپیتز

 هری استاک سالیوان

جان بالبی

نظریه‌های اضطراب

اضطراب به عنوان یک تعارض ناهشیار

اضطراب بعنوان پاسخ آموخته شده

اضطراب در معنای نداشتن کنترل

کنار آمدن با اضطراب

مکانیسم‌های دفاعی

اضطراب طبیعی و اضطراب بیمارگونه

اضطراب طبیعی

اضطراب بیمارگونه

اختلالات اضطرابی

حالت اضطراب

اضطراب و یادگیری

علتهای رایج اضطراب

آشوب و اضطراب نوجوانی

سبب‌شناسی

روانکاوی

نظریه‌های رفتاری

نظریه‌های وجودی

نظریه‌های زیست‌شناختی

فصل سوم – روش تحقیق

جامعة مورد تحقیق

روش نمونه‌گیری

ابزار تحقیق

روش نمره‌گذاری

فصل چهارم- نتایج آماری

روش محاسبه میانگینها

روش محاسبه ورایانسها

فصل پنجم – نتیجه

خلاصه ونتیجه‌گیری

محدودیتها

پیشنهاد

فهرست منابع فارسی

منبع انگلیسی

خرید و دانلود - 6000 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
رابطه بین خودکارآمدی معلم با انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تعداد صفحات : 87 صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

اهداف تحقیق

هدف کلی

اهداف جزئی

فرضیه‌های تحقیق

فرضیه اصلی تحقیق

فرضیه های فرعی تحقیق

تعریف اصطلاحات

تعاریف مفهومی اصطلاحات

تعاریف عملیاتی اصطلاحات

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

خودکارآمدی معلم

خودکارآمدی معلم چیست و چرا اهمیت دارد؟

اقسام خودکارآمدی

خودکارآمدی برای عملکرد

خودکارآمدی برای یادگیری

دیدگاه اشتون

مقیاس کوتاه میگلی و همکاران

دیدگاه و مقیاس گیبسون و دمبو از خودکارآمدی معلم

مدل چند بعدی تاشانن- موران و همکاران

جنسیت و خودکارآمدی

تأثیر زمینه های فرهنگی و اجتماعی روی باورهای خودکارآمدی

نقش باورهای خودکارآمدی در انگیزش افکار و انتخاب اهداف آگاهانه

تأثیر بافت خانواده بر باورهای خودکارآمدی

تأثیر دوستان و همسالان

نقش مدرسه

رشد خودکارآمدی به واسطه تجارب مرحله گذار نوجوانی

خودکارآمدی مرتبط با بزرگسالی

راهبردهای بهبود خودکارآمدی

چگونگی تاثیر درک خود کارآمدی بر تجربه و فعالیت

مراحل رشد خودکارآمدی

کارآمدی معلم

برخی از نظریه های مربوط به خودکارآمدی

انگیزش

تحقیقات جدید مربوط به انگیزش نو ظهور

پاداش درونی و جریان

مفهوم انگیزش پیشرفت

عوامل ایجاد انگیزش

پژوهش هاى مربوط به انگیزش

نقش انگیزش در یادگیرى

برخی از نظریه های انگیزش

پیشرفت تحصیلی

تعاریف پیشرفت تحصیلی

معیارهای پیشرفت تحصیلی

عوامل مهم تأثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی

اضطراب پیشرفت

دلایل اضطراب پیشرفت

کاهش اثرات منفی اضطراب

خانواده و پیشرفت تحصیلی

ارزشها و انتظارات والدین و پیشرفت تحصیلی

شرایط اجتماعی و اقتصادی و  پیشرفت تحصیلی

سطح تحصیلات والدین و پیشرفت تحصیلی

مدرسه و پیشرفت تحصیلی

انتظارات معلم و پیشرفت تحصیلی

نمره و ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی

خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی

تحقیقات انجام شده در داخل کشور

تحقیقات انجام شده در خارج کشور

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق

روش تحقیق

جامعه آماری، گروه‌های نمونه و روش نمونه‌گیری

نحوه‌ی جمع آوری اطلاعات و روایی و پایایی آنها

پرسشنامه مهارت‌های خودکارآمدی

پرسشنامه انگیزش

روش اجرا

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه

آمار توصیفی

آمار استنباطی

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

مقدمه

خلاصه تحقیق (نتیجه گیری)

نتیجه گیری برآمده از آمارتوصیفی

نتیجه گیری برآمده ازآماراستنباطی

پیشنهادات تحقیق

پیشنهادات آتی

فهرست منابع

خرید و دانلود - 10000 تومان
  • رویا مهری
  • ۰
  • ۰
بررسی رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه و پریشانی روانشناختی در دانشجویان
تعداد صفحات : 62 صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله پژوهش

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

فرضیات پژوهش

متغیرهای پژوهش

تعریف نظری متغیرها

تعریف عملیاتی متغیرها

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه

پیشینه پریشانی روانی و طرحواره های ناسازگاراولیه

تعریف پریشانی

انواع پریشانی

ماهیت پریشانی روانشناختی

پیشینه تحقیق

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه

طرح پژوهش

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

ابزارهای جمع آوری اطلاعات

پرسشنامه

روایی و پایایی پرسشنامه

پایائی یا اعتماد پرسشنامه

روش اجرای پژوهش

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

پرسشنامه پریشانی روانشناختی کلسر

خلاصه فصل

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

مقدمه

خلاصه تحقیق (نتیجه گیری)

نتیجه گیری برآمده از آمار توصیفی

نتیجه گیری برآمده از آمار استنباطی

پیشنهادات تحقیق

منابع و مآخذ

ضمایم

خرید و دانلود - 9000 تومان
  • رویا مهری