پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

کلمات کلیدی

دانلود فایل فلش گوشی چینی

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P7

دانلود رام گوشی ZTC P7

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Y690

دانلود رام گوشی ZTC Y690

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Z3 6820

دانلود رام گوشی ZTC Z3 6820

دانلود فایل فلش گوشی ZTC S6 P31215

دانلود رام گوشی ZTC S6 P31215

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P126

دانلود رام گوشی ZTC P126

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز

پاورپوینت آیین نامه معاملات بورس

پاورپوینت اجاره بلند مدت

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز و منابع طبیعی

پاورپوینت مسایل جاری حسابداری

پاورپوینت حسابداری باشگاه های فوتبال

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

پاورپوینت حسابداری محیط زیست

پاورپوینت کایزن (بهبود مستمر)

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management

تحلیل مبلمان شهری (نیمکت)

پاورپوینت تیپولوژی مسکن

پاورپوینت جایگاه آب در معماری اسلامی

پاورپوینت تجزیه تحلیل رابطه انسان و محیط

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت چند اثر از آثار معماری معاصر جهان

پاورپوینت معماری بیزانس روم شرقی

پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز

پاورپوینت خصوصیات فضای مسکونی

  • ۰
  • ۰
بررسی عوامل موثر بر پیشرفت دانش آموزان کلاس دوم و سوم راهنمایی
تعداد صفحات : 110 صفحه

فصل اول:‌ کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف تحقیق

اهداف کلی

اهداف جزئی

سوالات پژوهش

فرضیه‌های پژوهش

تعاریف عملیاتی       

کنش های تدریس

تقسیم بندی روش تدریس

شیوه سخنرانی

گام‌های اصلی عمل در اجرای سخنرانی

تنوع در سخنرانی

یادگیری فعال چیست؟

محاسن

معایب

شیوه مشارکتی

شرایط لازم برای روش مشارکت گروهی

مراحل یادگیری به روش بحث گروهی

انواع گفتگو و مشارکت ها

انواع روشهای یادگیری مشارکتی

ویژگیهای کلاس مشارکتی

نقش های معلم در کلاس مشارکتی

نقش های دانش آموزان درکلاس

چالش های کلاس مشارکتی

پیامدهای استفاده از روش تدریس مشارکتی

مزایای روش مباحثه ای

مزایای روش مشارکتی (رهنمودی)

محدودیت در دروسی که نمی توان آن ها را به بخش های مستقل و مساوی تقسیم نمود.

راهبردهای افزایش مشارکت  

فعالیت های پیشنهادی

پیشنهاد‌های عملی جهت بکاربستن یافته‌ها

روش های نوین تدریس علوم تجربی

در روش آزمایشگاهی معلم برای هرچه بهتر کردن این روش باید نکات زیر را رعایت کند

پیشنهادات مطرح شده همکاران در زمینه تدریس علوم  تجربی

فصل دوم: چهارچوب نظری و تجربی

پیشینه ی نظری

تاریخچه روشهای تدریس در آموزش جهان

نظریه های تدریس (شناخت نظریه ها ی انواع در تدریس)

نظریه های تدریس

طرح یک نظریه تدریس هماهنگ

تدریس توصیفی (Descriptive)

تدریس معیاری (Normative)

تدریس تجویزی

تاریخچه روش های تدریس فعال

از مهمترین روشهای فعال تدریس (مشارکتی) می توان به موارد زیر اشاره کرد

روش حل مساله

مراحل تدریس به روش حل مساله

روش بحث گروهی

مراحل تدریس روش بحث گروهی

روش پرسش و پاسخ

مراحل تدریس روش پرسش و پاسخ

روش بارش مغزی (ذهن انگیزی)

مراحل تدریس روش بارش مغزی

روش تقسیم موضوع به بخش های مختلف (همیاری)

مراحل تدریس به روش تقسم موضوع

روش طرح کارایی تیم

مراحل تدریس در روش طرح کارای تیم

پیشینه ی عملی

فصل سوم: جمع آوری داده ها

جامعه آماری

نمونه آماری

روش نمونه گیری

ابزار اندازه گبری

پرسشنامه

فصل چهارم: تحلیل داده ها

آمار استنباطی

فصل پنجم: نتیجه گیری

نتیجه گیری

خلاصه ای از تحقیق و نتایج

منابع و ماخذ

پرسشنامه

خرید و دانلود - 9000 تومان