پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

کلمات کلیدی

دانلود فایل فلش گوشی چینی

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P7

دانلود رام گوشی ZTC P7

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Y690

دانلود رام گوشی ZTC Y690

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Z3 6820

دانلود رام گوشی ZTC Z3 6820

دانلود فایل فلش گوشی ZTC S6 P31215

دانلود رام گوشی ZTC S6 P31215

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P126

دانلود رام گوشی ZTC P126

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز

پاورپوینت آیین نامه معاملات بورس

پاورپوینت اجاره بلند مدت

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز و منابع طبیعی

پاورپوینت مسایل جاری حسابداری

پاورپوینت حسابداری باشگاه های فوتبال

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

پاورپوینت حسابداری محیط زیست

پاورپوینت کایزن (بهبود مستمر)

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management

تحلیل مبلمان شهری (نیمکت)

پاورپوینت تیپولوژی مسکن

پاورپوینت جایگاه آب در معماری اسلامی

پاورپوینت تجزیه تحلیل رابطه انسان و محیط

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت چند اثر از آثار معماری معاصر جهان

پاورپوینت معماری بیزانس روم شرقی

پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز

پاورپوینت خصوصیات فضای مسکونی

  • ۰
  • ۰
بررسی و مشاهده عملکرد کودکان عادی و عقب مانده ذهنی در انجام الگوهای ترسیمی بر اساس آزمونهای گودایناف
تعداد صفحات : 100 صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

سئوالات تحقیق

بیان فرضیه

اهداف تحقیق

تعاریف عملیاتی

ضرورت واهمیت تحقیق

فصل دوم: پیشینه وادبیات تحقیق

ارزشیابی شخصیت کودکان براساس آزمونهای ترسیمی

مراحل تحول نقاشی

نقاشی و فرافکنی

 عقب ماندگی ذهنی

معنا و مفهوم عقب ماندگی ذهنی

تعریف روان شناختی عقب ماندگی ذهنی

اختلال در رفتار سازشی یا انطباقی حد اقل در یکی از زمینه های زیر است  

توزیع فراوانی عقب مانده ذهنی

نقاشی های فرافکنی

سوابق تاریخی و تدوین

فرضیه های تصویر ذهنی از بدن

نقاشی سالم

روابط مثبت شخص  

باز بودن

امنیت و اعتماد به نفس

عزت نفس

ثبات و نظم

هویت جنسی

تفسیر ساختار و شکل

اندازه

ویژگیهای خطوط

سایه زدن  

تحریف

نقاشیهای رنگی

فرضیه های تایید نشده

نقیصه عصب شناختی

ازمون خانه – درخت – آ دم

نقاشیهای خانواده  

آسیب شناسی عضوی مغز و آزمون بندر گشتالت

معرفی آزمون

فرایندهای موثر در بازنگاری طرح ها

ادراک بصری

آزمون دیداری – حرکتی بندر گشتالت

ویژگی های محرک تصویری  

ویژگی های آزمودنی

خطاهای ترسیم

تحریف

چرخش

ساده کردن

در هم شکستن یا تقسیم شکل

تداخل یا جداسازی

ناتوانی در بستن شکل ها

آرایش شکل و انجام کارها ی اضافی تزئینی برروی آن

ارتباط دست نویسی با حس حرکت در دانش آموزان کم توان ذهنی

هدف 

روش

یافته ها

مقدمه

روش

جامعه نمونه و روش نمونه گیری

بزار

متن دست نویسی

روایی

پایانی 

آزمون حس حرکت بن بو

روایی 

روش اجرا

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

مقدمه

روش

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری

ابزار

متن دست نویسی

چک لیست دست نویسی

روش اجرا

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

فصل سوم: روش تحقیق

جامعه آماری در روش جمع آوری اطلاعات .

ابزار تحقیق

فصل چهارم: یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها

معرفی مورد و کیسهای تحقیق  

ارزیابی رفتاری آزمودنی

تغییر نقاشی آدمک مریم صالحی

تفسیر نقاشی خانواده

مشخصات فردی نفر دوم

ارزیابی رفتاری آزمودنی

تفسیر نقاشی آدمک گلداره

نقاشی خانواده

در ترسیم نقاشی آزاد گلداره

تفسیر ترسیم خانواده (نقاشی)

تفسیر ترسیم آدمک

شرح حال کیس مورد نظر

ارزیابی رفتار فرشته

تفسیر ترسیم آدمک

تفسیر ترسیم درخت و خانه و خانواده

شرح حال کیس دوم

ارزیابی شخصیت فرشته سبز علی جماعت

تفسیر نقاشی آدمک فرشته سبز علی جماعت

تفسیر ترسیم نقاشی خانه وخانواده

شرح حال کیس سوم

ارزیابی شخصیت زینب

تفسیر نقاشی آدمک زینب

تفسیر نقاشی خانواده

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

بحث ونتیجه گیری

پیشهادات

محدودیت ها

منابع

خرید و دانلود - 10000 تومان