پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

کلمات کلیدی

دانلود فایل فلش گوشی چینی

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P7

دانلود رام گوشی ZTC P7

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Y690

دانلود رام گوشی ZTC Y690

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Z3 6820

دانلود رام گوشی ZTC Z3 6820

دانلود فایل فلش گوشی ZTC S6 P31215

دانلود رام گوشی ZTC S6 P31215

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P126

دانلود رام گوشی ZTC P126

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز

پاورپوینت آیین نامه معاملات بورس

پاورپوینت اجاره بلند مدت

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز و منابع طبیعی

پاورپوینت مسایل جاری حسابداری

پاورپوینت حسابداری باشگاه های فوتبال

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

پاورپوینت حسابداری محیط زیست

پاورپوینت کایزن (بهبود مستمر)

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management

تحلیل مبلمان شهری (نیمکت)

پاورپوینت تیپولوژی مسکن

پاورپوینت جایگاه آب در معماری اسلامی

پاورپوینت تجزیه تحلیل رابطه انسان و محیط

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت چند اثر از آثار معماری معاصر جهان

پاورپوینت معماری بیزانس روم شرقی

پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز

پاورپوینت خصوصیات فضای مسکونی

  • ۰
  • ۰
بررسی رابطه بین عزت نفس و افکار غیر منطقی در دانش آموزان دبیرستان دختران
تعداد صفحات : 100 صفحه

چکیده

فـصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت پژوهش

هدف پژوهش

فرضیه های پژوهش

منبع کنترل

متغیرها و تعاریف نظری وعملیاتی آنها

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

عزت نفس چیست

مسئولیت پذیری

شناخت بهتر خویش

خطر پذیری

خودارزیابی

ارزیابی مثبت از خود

تاریخچه

مفهوم عزت نفس

بعد جسمی

بعد خانوادگی

پیشینه ی نظری

نظریه ی روانشناسان و جامعه شناسان درباره عزت نفس

نظریه ی جیمز 

نظریه ی مید

نظریه ی کولی

نظریه ی روزنبرگ

نظریه ی سالیوان

نظریه ی هورنای  

نظریه ی آدلر

نظریه راجرز

نظریه ی مزلو

 نظریه آلپورت

نظرات دیگر روانشناسان در ارتباط با عزت نفس

عزت نفس و غرور

عزت نفس بالا و عزت نفس پائین

نقش خانواده در شکل گیری عزت نفس

نقش پدر خانواده و تاثیر آن بر عزت نفس کودکان

کمک تخصصی برای افزایش عزت نفس

منبع کنترل

رویکرد ها و نظریه های متفاوت درباره وضع کنترل

تاریخچه، نظریه راتر

مفاهیم اساسی نظریه یادگیری اجتماعی

توان رفتار

انتظار

تقویت گذشته و تعمیم

ارزش تقویت

موقعیت روان شناختی 

آزادی حرکت

کمترین سطح هدف

تفاوتهای فردی

کنترل:

واکنش در برابر از دست دادن کنترل

منبع کنترل

منبع کنترل درونی

منبع کنترل بیرونی

ویژگی های افراد با منبع کنترل درونی

تصور راتر درباره انسان

فصل سوم: روش تحقیق

طرح پژوهش

جامعه مورد پژوهش

نمونه روش نمونه گیری

آزمون منبع کنترل

ابزار تحقیق

آزمون عزت نفس

روش اجراء پژوهش

اجرای اصلی

روش آماری

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

خلاصه

پیشنهادات

منابع و مآخذ

پرسشنامه

خرید و دانلود - 10000 تومان