پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

پایان نامه های رشته علوم اجتماعی

کلمات کلیدی

دانلود فایل فلش گوشی چینی

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P7

دانلود رام گوشی ZTC P7

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Y690

دانلود رام گوشی ZTC Y690

دانلود فایل فلش گوشی ZTC Z3 6820

دانلود رام گوشی ZTC Z3 6820

دانلود فایل فلش گوشی ZTC S6 P31215

دانلود رام گوشی ZTC S6 P31215

دانلود فایل فلش گوشی ZTC P126

دانلود رام گوشی ZTC P126

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز

پاورپوینت آیین نامه معاملات بورس

پاورپوینت اجاره بلند مدت

پاورپوینت حسابداری نفت و گاز و منابع طبیعی

پاورپوینت مسایل جاری حسابداری

پاورپوینت حسابداری باشگاه های فوتبال

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

پاورپوینت حسابداری محیط زیست

پاورپوینت کایزن (بهبود مستمر)

پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع Total Quality Management

تحلیل مبلمان شهری (نیمکت)

پاورپوینت تیپولوژی مسکن

پاورپوینت جایگاه آب در معماری اسلامی

پاورپوینت تجزیه تحلیل رابطه انسان و محیط

پاورپوینت معماری روم

پاورپوینت چند اثر از آثار معماری معاصر جهان

پاورپوینت معماری بیزانس روم شرقی

پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز

پاورپوینت خصوصیات فضای مسکونی

  • ۰
  • ۰
بررسی مقایسه عملکرد آموزشی دو گروه از معلمان بومی و غیربومی از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه
تعداد صفحات : 120 صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

ضرورت و اهمیت مسئله

اهداف پروژه

فرضیه های تحقیق

متغیرهای تحقیق و تعریف عملیاتی آنها

تعریف مفاهیم

فصل دوم: ادبیات تحقیق 

اهمیت و ضرورت معلم 

ویژگیهای معلمان 

ویژگیهای شخصی معلم 

ویژگیهای حرفه ای و فنی معلم

معلم اثربخش

تشویق

نگه داشتن دانش آموز در فضای یادگیری 

جلب توجه 

حرکت در بین دانش آموزان 

محبت به دانش آموزان

ملاکهای ارزشیابی عملکرد کارکنان دولت 

شیوه های ارزشیابی از کار معلم 

درجه بندی 

قضاوت آزمونهای پیشرفت تحصیلی

خودسنجی

توجه به معلم در رأس هرم آموزش 

مدرسه هوشمند یک ضرورت 

یادگیری و تعلیم و تربیت

یادگیری از دیدگاه مختلف روان شناسی

یادگیری از دیدگاه رفتارگرایان 

یادگیری از دیدگاه شنا خت گرایان 

یادگیری از دیدگاه فرا شناخت 

کاربرد نظریه یادگیری شرطی شدن کلاسیک پاولف 

دیدگاه شناخت گرایان و کاربرد آنها در یاددهی 

کاربرد نظریه برونر در یاددهی 

کاربرد نظریه یادگیری معنی دار آزوبل در یاددهی 

انواع الگوها و روشهای یاددهی – یادگیری 

رویکرد یاددهی – یادگیری مستقیم

رویکرد یاددهی – یادگیری غیر مستقیم 

تدریس یاددهی

پیشرفت تحصیلی و عوامل مربوط به آن 

عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی از دیدگاه آموزش و پرورش 

تناسب هدفها و محتوای برنامه‌ها با نیازها، استعدادها و علایق دانش آموزان: 

تناسب روشها با محتوای برنامه 

جکتاب‌های درسی 

آماده کردن درس و نمره دادن 

مهارتها

تحصیلات در زمینه ی تعلیم و تربیت 

زمان تحصیلی در منزل و مدرسه 

تجربه آموزشی معلمان

نقش معلم 

معلم اثربخش و صلاحیتهای آن 

ناکامیها و مشکلات معلمان در نظام آموزشی 

خلاصه تحقیقات انجام شده

پیشنهادهای محقق 

یافته های تحقیق 

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه

جامعه آماری 

حجم نمونه و روش نمونه گیری

فنون گردآوری اطلاعات 

سطح تحلیل و واحد تحلیل 

روش تجزیه و تحلیل آماری 

اعتبار تحقیق 

روایی تحقیق 

کدگذاری و استخراج دادهها

تجزیه و تحلیل داده‌ها 

فصل چهارم: یافته های تحقیق 

بخش اول: تحلیل جمعیت شناختی نمونه ها 

بخش دوم: تحلیل توصیفی حاصل از اجرای پرسشنامه

بخش سوم: یافته های مربوط به فرضیه ها 

فصل پنجم: جمع بندی و نتیجه گیری 

جمع بندی و نتیجه گیری کلی از یافته ها 

پیشنهادات 

پیشنهادات کاربردی 

پیشنهادات پژوهشی

منابع و مأخذ 

خرید و دانلود - 15000 تومان